1 Stofkap van het merk Technics te koop aangeboden.
Deze is afkomstig van een SL1200MKII, maar past op het hele Technics SL12** gamma.
Stofkap is in gebruikte staat, en bezit een klein barstje van 1,5cm. Maar dit doet niet onder voor het design en functionaliteit.
De scharnieren bevestigt aan de stofkap zijn nog aanwezig.
Prijs €30 exclusief verzendingskosten.
Kan opgehaald worden in Oostkamp of Gent (België) maar kan zeker verzonden worden met de post naar België en Nederland.

Deze is afkomstig van een SL1200MKII, maar past op het hele Technics SL12** gamma.
Stofkap is in gebruikte staat, en bezit een klein barstje van 1,5cm. Maar dit doet niet onder voor het design en functionaliteit.
De scharnieren bevestigt aan de stofkap zijn nog aanwezig.
Prijs €30 exclusief verzendingskosten.
Kan opgehaald worden in Oostkamp of Gent (België) maar kan zeker verzonden worden met de post naar België en Nederland.

Ik heb wel interesse. Maar moet ff kijken hoe we dat gaan doen.
3xCDJ1000MK DJM700 TraktorScrachPro EFX1000 3XSL1210MK2
Posted on 13-03-2010 05:29:12
wat zijn de verzendingskosten ? Be en NL
Tek is ready 2 prepare your FLASH !
Ik heb geen flauw idee, Rodger.
Verzendingskosten:
Binnen Belgie: €5,70 (Taxipost 24h binnen België)
Naar Nederland: €13,00 (Kilopost, Niet dringende internationale zending naar Nederland)
Binnen Belgie: €5,70 (Taxipost 24h binnen België)
Naar Nederland: €13,00 (Kilopost, Niet dringende internationale zending naar Nederland)
Laat me ff een paar dagen over nadenken of ik die kant op kan komen. Met bezorgings kosten wordt die namelijk een beetje duur. Nieuw zijn 50euros.
Posted on 14-03-2010 16:14:44
Hey,
Even ter info:
Je hebt 2 versies van stofkappen, diegene die nu afgebeeld staat, daar zijn de plastieken scharnieren "blokjes" maar je hebt ook nog een andere versie. Goed kijken dus vooraleer je een stofkap aankoop doet!
Even ter info:
Je hebt 2 versies van stofkappen, diegene die nu afgebeeld staat, daar zijn de plastieken scharnieren "blokjes" maar je hebt ook nog een andere versie. Goed kijken dus vooraleer je een stofkap aankoop doet!
Deze is wel degene die ik nodig heb, Seca.Er zijn idd 2 versies.
Quote:
Poster: djdolivieira
Laat me ff een paar dagen over nadenken of ik die kant op kan komen.
Laat me ff een paar dagen over nadenken of ik die kant op kan komen.
In de week zit ik op kot in Gent. En in het weekend in Oostkamp.
Met verzendingskosten zijn ze toch nog steeds goedkoper dan een nieuwe.